Publicidad
Deportes · 24 de Julio de 2012. 16:26h.

¿Hay conflicto entre Catalunya y España?

23 Comentarios

Publicidad
#8 Noèlia Grau, Sabadell, 06/08/2012 - 18:32

I n'hi haurà fins que no tinguem llibertat, mentre continuem ser colonitzats, oprimits i robats per, per un país veí format per cavernícoles i tercermundistes.
INDEPENDÈNCIA JA PER A TOTES LES NACIONS COLONITZADES DEL MÓN !!!!!!!

#7 J, Vilajuïga, 02/08/2012 - 16:59

Hi ha un conflicte colonial entre la España colonitzadora que vol portar Catalunya a la miseria i la Catalunya sotmesa que es vol alliberar dell genocidi, i l'expoli colonial Español.

#6 Obrero y cristiano, Granollers, 28/07/2012 - 11:41

Comentarios delirantes de quien se engaña a si mismo, decir mil veces una mentira para creersela a pie juntillas, eso hace el nacionalismo con su adoctrinados, pobre gente, enternecen el corazón el corazón más negro, cuando llegue el día que solo haya farinetas para comer, lo mismo caen en su error.

#6.2 P. Graupere, Martorell, 28/07/2012 - 13:53

Així vau perdre l'imperi els espanyols, fotent-vos dels que no volen ser com vosaltres, arrogants, xuletes, ignorants...
Mai no heu aconseguit res que no fos per les armes i no teniu cap altre destí que esdevenir el cul del món occidental.
Riu mentre puguis, que ja ets súbdit alemany, capsigrany.

#6.3 M'has enternesio, mi negro corasón, 28/07/2012 - 14:07

On tens l'escriptura de propietat que t'acredita com a propietari de Catalunya, , a una caixa de seguretat de Bankia?

Com dirien els teus: "Vas dao!"

Els espanyols sou espanyols perquè no podeu ser una altre cosa.

#6.4 Obrero y cristiano, Granollers, 28/07/2012 - 15:17

Solo rebuznos llegan a mis oidos cuando brama el nacionalismo,que tristeza discutir con quien carece del más mínimo argumento, berrean al amparo de la legislación española, con estos atributos todo el mundo puede joder sin valorar que todo esto costo mucho esfuerzo ajeno, no os debemos nada sepatas

#6.5 Jep, Cat, 29/07/2012 - 14:08

Los rebuznos que oyes no son sino el eco de tus palabras que rebotan en las paredes de tu miserable mente.
Para evitar oirlos, sal a la calle y disfruta del buen tiempo que es lo único que no te va a cobrar tu España a partir de ahora.
Para octubre quizás a Montoro se le ocurra cobrarte el sol.

#6.7 Claüc, Sabadell, 30/07/2012 - 14:48

Jep, perquè escrius en la llengua imposada a un català de Granollers?

Que ets d'aquells que sempre responen en castellà si l'altre és castellanoparlant? i per tant, en el fons pensen que el català és inferior?

#6.8 MMG., barcelona, 08/08/2012 - 18:42

6,3 me has enternesido, que pone en tu DNI, españolllllllllllllll.

#6.9 Més, més..., Catalunya, Europa, 13/08/2012 - 21:02

MMG, al meu DNI hi diu que caduca al 2014.

Que en sou de llestos qui són com tu, que ens ho poseu cada cop més fàcil...

#5 Teodoro Garcia Calabia, Montcada i Reixac, 28/07/2012 - 09:53

No es correcto hablar de Catalunya y España.
Debe ser Catalunya y "el resto de España", porque no olvidemos que Catalunya es parte de España. Esta claro ¿no?-

#5.1 Per pixar i no tirar gota, Sou ben bé un acudit, 28/07/2012 - 11:11

No és correcte parlar d'Argentina, Flandes, Xile o el Sahara i "el resto de España".

Oh, wait...

#4 Obrero y cristiano, Granollers, 27/07/2012 - 00:03

Los conflictos los crea el nacionalismo, ya que estas ideas se basan siempre en una anormalidad mental, un complejo de inferiridad no asumido por los adeptos de esta religión que a la postre solo sirven para que vivan sus lideres corruptos, destruyendo la personalidad de muchos incautos e inmaduros.

#4.2 Català i ateu, Catalunya, 27/07/2012 - 10:14

Obrero y cristiano, si parles del nacionalisme espanyol, ignorant, despectiu i destructor de tot allò que no es vincla a la seva voluntat, completament d'acord.
Perquè estem parlant d'això, oi?
O és que som dolents els catalans per no voler ser com vosaltres, per no voler desaparèixer?

#4.3 Obrero y cristiano, Granollers, 27/07/2012 - 17:20

Hablo del único nacionalismo que existe en Cat, el nacionalismo catalán, el que está todo el día cacareando de lo malo que son los otros, de su ignorancia supina, su demagogía y victimismo, intolerante que ubico en el nazismo más rancio, peligroso y destructivo hacía vosotros mismos, de eso hablo.

#4.4 Xavier, barcelona, 27/07/2012 - 20:16

Tu ni ets obrer ni ets cristià. I el nazisme, xacra disculpada i auxiliada per la teva Espanya fins el límit d'enviar voluntaris falangistes al front rus, i permetre que els nazis i els feixistes italians bombardegessin Catalunya i Euskadi en nom de la teva Espanya.
Sou la vergonya d'Europa.

#4.6 sadko, Pais Catala, 28/07/2012 - 04:00

Doncs si,l'intent de fer una nacio espanyola i que aquesta fos de matriu castellana, ha estat una font de conflictes.El nacionalisme espanyol es una religio tan fanatica que fins i tot molts dels integrants de l'esgelsia es consideren agnostics!